DEEP!

Fan vad ont jag har i magen.
Jag tycker faktiskt att jag är väldigt stark i mig själv. oftast!
Men, ibland vill man ha någon som man kan krypa upp till, någon som man kan känna sig liten hos.
jag har gjort tappra försök att finna denna varelse. (lät kanske aningen fel men)
men vet ni vad? nu ger jag upp, jag orkar inte och framför allt så vill jag inte.
jag tror inte denna varelse finns, och framförallt, han ska inte dyka upp i mitt liv nu.
jag har sett många sidor hos många olika killar genom tiderna. Och till sist så, efter en dag, en vecka, en månad, ett år eller flera år så är alla likadana:/ detta skrämmer mig. som fan faktiskt!

Nej jag Emma Andersson, älskar mig själv för det mesta. nu ska jag bara lära mig att älska ensamheten!
and im gonna made it;)

Ensam är stark!
Kyss/Emma




Kommentarer
Postat av: Pillanlillan <3

Du är inte ensam min vän <3

2008-09-12 @ 15:51:48
URL: http://pernilla89.blogg.se/
Postat av: Ida

ah gud vad glad jag blir när jag läste detta, min henke e ju på halva sidan jordklotet, sucks to be alone. men som sagt, ensam e stark!

2008-09-14 @ 13:45:32
URL: http://stromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0