dan före dan före dagen med stort D!

jaa då är det torsdag igen, skrämmande hur fort allt går!
slutade 14.oo idag sen körde jag hem och kastade mig i sängen och sov såklart. mmm älska sova på

dagen!
Sen dushcade jag och så. drog upp till handbollen, älskar att vara på lågehallarna!
drog hem vid nio. kastade av mig kläderna, på med mysismorgonrocken och mystofflorna. nu ligger jag

här nerbäddad och funderar över vad året som 18 åring har bjudit på och vad året som 19 åringar kommer

bjuda på :)
tänkte göra en liten lista på saker som jag avklarat under mitt år som 18:


-Körkort
-sista veckan
-studenten
-bal
-hunnit bli upptagen och singel
-kört och krockat
-fått mitt första jobb
-handlat alkohol offentligt


men det störta är nog att jag känner att jag mognat och lärt mig saker om livet. jag uppskrattar saker

jag inte uppskrattade innan, jag har blivit trevligare och stabilare i mig själv och jag har ett annat

bemötande till människor i min omgivning. jag känner hur jag kliver in i vuxenlivet både psykist och

fysiskt,.


det är ändå en del vuxenpoäng som man hunnit med. såklart när man tänker tillbaka på det så känns det

inte som att man gjort ett skit.

Mål för mig som 19åring:


-Sökt in till makeup och hair stylist utbildningen
-gjort bra jobb och tjänat pengar
-planerat en riktigt grym 20 årsfest

- bokat en längre resa

eftersom jag inte lagt in bilder på ett tag nu så lägger jag in för hela veckan nu :D kul va?


idag på jobbet slog jag upp bildörren rakt under mitt egna öga. hur lyckas jag?

försöker lägga in bilderna men blogg segar, testar snart igen:P



PUSSSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0