dagen som gått

dagen har bjudit på olika äventyr. gick upp lite över 7, testade en ny sminkning. :) ja, normalt emma? men jag tyckte det var ett ypperligt tillfälle.
Laddade upp med rejäl frukost.
och sen!
jag körde med gps genom hela malmö, skulle hämta min älskade pernilla på kliniken i malmö, på erikslustvägen? jo lätt. pinsamt i efterhand när pappa tittade vägen jag kört i gpsen. lagom omvägar, in o snurrat överallt o lagom helt jävla fel:P han tycker jag ska gå gps kurs. men jag klarade ju detta galant, på dubbel tid med vafan:P
hämtade iaf min snäcka som har såå ont nu. stackare! men tänk så asläcker hon kommer bli. mmm yammi:D
körde iaf och handlade mat till Min snutt på Mcdonalds. sen körde jag hem och la henne i sängen. så söt!:)
Jag kände mig riktigt duktig.
körde sen hem, då ringde emelie så jag körde in om henne och snackade lite skit och emelie bjöd på pannkakor, vem tackar nej?:D inte jag:D mm..
Sen harj ag legat i sängen o myst.
nu väntar jag på träningen.

skriver mer sen.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0