mmm

inte bloggat på ett tag nu! sitter iaf här och äter en tomat och dricker te, gott:) kom just hem från match. vilket inte gick så bra.
har mått kass nu måndag o tisdag, känner mig helt konstig i kroppen!! :(

helgen spenderades i stockholm iaf, jag har nog aldrig mått bättre i hela mitt liv! Andreas är frukstansvärt bra och jag har levt som en prinsessa hela helgen. men gissa om jag var nervös när jag klev av flyget på Arlanda i fredags kväll?!:D
vi har tagit det väldigt lugnt i helgen, kände inte att det behövdes göra så mycket iomed att vi trivdes så bra tillsammans!

nu saknar jag honom som fan, jobbigt:/ men vi ses nog snart igen!

imorgon tänkte jag städa mitt rum om jag orkar, mår ju kisskass som sagt. sängen, filmer, tee och så imorgon är nog behövligt!

nej nu ska jag krypa ner och sooova. Pussis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0