helgen som varit

i fredags så var vi inne i stan, handlade jacka, underkläder och en jättesöt kjol. på kvällen åkte vi till södra sandby där det var hejdå fest för emelie och cissi! trevligt...
i lördags fixade jag inför kvällen med dricka, kläder osv.. på kvällen var det kräftskiva på bykupan.fyfan vad  snuskigt  det är med kräftor och räkor. luktar skit och man "sprätter" ju upp dem själv och äter innehållet. haha! men det var asjävla roligt på kräftskivan och vilket humör jag var på.
vi drog sedan vidare till jägers och så kul som jag hade där har jag inte haft på jättelänge, verkligen jättejävla kul och träffade massa folk som man inte sett på jättelänge.
nej tummen upp för jägers igen!

idag kommer nog dagen bjuda på mat, sängen, mat, handboll, sängen, filmer och så.

på tisdag åker emelie från oss i 8 månader, kan ej förstå det! det känns sjukt sorligt:/ :( men vi ses ju när du kommer hem, då får du komma til mig i stockholm och vara min sminkmodell;) kommer sakna dig obeskrivligt mycket..

täntke lägga ut lite bilder från helgen..

fredags:

pappa tyckte att jag såg ut som en paket:D jag själv kände inte för denna outfiten så bytade senare om.





tjennna gullungar






holly proffsfotograf:P



jag gör bloggvärldens pose på kvällens outfit


holly gör bloggvärldens pose på sin outfit:P



Emelie min stjärna! <3<3


lördagen:




rakt hår ,nej tack!



kvällens slutgiltliga outfit




jag och miminski, kvällens hårding;)



johanna likes min mun:P



red eyes







happyface:D



Djodjääänna my love :D



för övrigt så mår jag ganska bra idag:D
en annan sak som jag personligen tycker är väldigt roligt är att det är en trappa inne på jäges där jag ALLTID trillat minst en gång per kväll då jag är där. och trillat alltid ner rakt pladask och lägger mig rakt på golvet. sen att ta sig upp är inte så lätt då jag alltid asgarvar när jag trillat. haha! igår blev rebecca den lycklige att se fallet:P


nej ha det bra:D

pussis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0