hej torsdag

jaha ännu en vecka avklarad men minimalt lite med jobb(sköööönt), träning till max(skööönt) och lite så. veckan har gått fort och jag har ju faktiskt inte gjort mycket:) eller jo jag har shoppat 2 stövlar o lite smått o gått i lund med syster, rolig tripp!

idag var en pissdag. vaknade upp pga oviktiga saker med ett jävla humör. ledsen arg o sur! vilket är en sån dag då emma ska dra täcket över huvudet. men ikke, drog mig in i det sista för att sedan knalla upp, på med en höstoutfit, ta bilen i 190 ner till byn . parkerade bilen där jag så många gånger förr parkerat. gjort vid naglarna!
skulle köra hem och kände att "yes fräscht, nya naglarna. nu vänder det, dagen kommer att bli bra"
men ikke, kommer ut till bilen, och vad har vi här?! JOOO En Fucking P-böter.. dra mig baklänges, blev så irriterad att jag inte orkade skrika! körde 200 meter bort, tog ut pengar o körde hem.. mamma ringer,
"olle mår inte bra"
och olle var inte hemma och kom inte när jag kallade:( orolig och ledsen, för min älskade katt är ju för er alla som vet mitt och vårt allt!
till slut kom han in, spann och åt och la sig sedan i min säng.
men han har troligtvis öroninflammation, så får ta det lilla grynet till doktorn imorgon!

träningen gick väl okej bra! :) skönt att springa av sig all ilska.

imorgon flyger jag heeelt ensam upp till stockholm där helgen ska spenderas med Andreas! spännande och efterlängtat. ska bli trevligt, och så otroligt skönt att komma härifrån! mihi<3

nu tänkte jag kasta mig i duschen. får troligtvis också träffa minna imorgon, det står fika/lunch och solning på schemat! hoppas att det blir en sån underbar dag som det var idag! då kan inget gå snett. varm dricka, baguett och en filt runt sig ute i solen! yammi<3

Ha det bra, nu ska jag göra en planerad packning, dvs inte allt smink, alla smycken, alla kläder, alla skor, allt hårprylar med mig!ma 20 kilo, vilket jag ej ska ha eftersom jag bara ska iväg en helg. haha!

Sup och svälj, Trevlig helg! Wish me good luck:)



 
mitt egna hår, fan det var ju riktit fint! hur kunde jag hata det över allt annat när jag hade det? Typpppiskt. kanske odla nu?! färgen är ju också asgrym:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0