empty



idag känner jag mig som flickan på bilden!!

jag har sovit otroligt dåligt inatt.
olika orsaker till det, först och främst för att jag saknar andreas men också för att
jag mått så jävla illa och känt mig konstigt i kroppen!

jag drömde också om emelie, och gud vad jag gråtit floder inatt. trodde inte
att jag skulle sakna denna donna så mycket som jag gör :(
men det är skönt att hon har det bra <3 <3 <3 <3

nu tänkte jag gå upp och fräscha till mig och äta en stabil frukost, sen ska jag till
malmö med pernilla! har gjort alldeles för lite sånt med mina vänner på senaste!
så det ska vi skönt att komma iväg och prata om allt mellan
himmel och jord, pernilla är ju trots allt som sagt den vän som är mest lik mig!
så hon ska nog få mig på humör igen!

Puss och kram, min guldkorn<3


Kommentarer
Postat av: EMELIE SOM SAKNAR EMMA

Jag saknar dig med babe! kom hit, har ar underbart. du hade verkligen alskat bondi!

2008-11-02 @ 12:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0