uttråkad

mest för att jag är uttråkad och halvsjuk så tänkte jag fördriva tiden med att göra såna här 1000 frågor!

HUR

Svarar du i telefonen:
  Hej det är emma!
Gör du när du är kär i fel person: fel person, blir man kär så är det inte fel person, då kallar jag det rätt person!
Tycker du om gul-bil-leken: Njaää, men måste ändå... :P
Mycket pengar har du i plånboken just nu: aboslut ingen aning.
Mycket är klockan: 17.48
Många kontakter har du på msn: pinsamt, men 767 st!
Spenderar du en regnig dag bäst: i en säng/soffa, under en filt, med my love!


VEM

Pratar du med på msn just nu?
Nobody!
Ringde dig senast? Andreas
Pussade dig senast? Andreass
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen fakiskt.
Saknar du mest just nu? Andreas<3
Är din bästa vän av samma kön? Oj, ingen nämnd, ingen glömd'!
Är din bästa vän av motsatta kön? Oj, ingen nämnd, ingen glömd!
Är ditt 10:e sms ifrån? Andreas
Ska du träffa imorgon? Handbollslaget?!
Umgicks du med senast? Minna
Sov du med senast? Andreas
Festade du med senast? Andreas, Minna, gustaf mf..

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
Klart jag har, kunde tom styra och svänga utan händer innan, nu har jag andra intressen o har därför lagt det tricket bakom mig
Gråtit en hel natt: Nej, jag är för trött för det:p
Åkt vattenskidor: Nej, men en dag.. då ska jag brilliera!
Åkt rullstol: Nej!
Gjort en bakåtkullerbytta: Har aldrig klarat det, bara med huvude på sne.. (har aldrig klarat det med huvudet rakt, inte ens när jag var en liten gymnast)
Köpt lösgodis för över 50 kr: Många gåner..
Haft träningsvärk: Måånga gånger...
Önskat att du var det andra könet: Jag är en stolt kvinna:)
Velat vara ett djur: haha, regniga dagar så skola/jobb kallat så har jag önskat att jag var en katt. haha
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Neej!
Tycker Harry Potter är bra: hata harry potta, han suger!
Hatat choklad: aldrig, jag älskar choklad. det är min passion!

VEM

Är i rummet med dig? Ingen, jag är ensam
Fick du senast sms av? Andreas
Tänker du på nu? Andreas
Pratade du senast i telefon med? Andreas
Hus var du senast i? Gustafs lägenhet
Önskar du var med dig nu? Min Andreas
Är din favoritsläkting? Haha, så kan man väl ändå inte säga..
I din skola går dig mest på nerverna? går inte i skolan..


VAR

Går du skolan? går ej i skolan
Är din telefon? i sängen, bredvid mig
är din mamma? hon kom nyss från jobbet
Sover du? I min säng eller hos någon annans säng
Handlar du mest? Gina? ica?
Fick du tag i tröjan du har på dig: Gina:P
Åkte du senast bil? Hem från sturup
I ditt rum är du? I sängen

VAD

Åt du senast?
Makaroner med aromat
Drack du senast: vatten med bubblor
Är det för färg på dina byxor ? svarta, blåa, vita
Närmaste saken som är blå ? Andreas piké tröja som ligger bredvid mig i sängen
Gillar du mest med skolan? Vännerna och snälla lärare
Har du på fötterna: Strumpor, svarta för att vara exakt
Är din favorit färg: svart och vit.
Vilken film såg du senast: hmm hmm hmm, jag minns ej
Hör du just nu ? datorns sus

HAR DU NÅGONSIN

1. Hånglat i mer än 3 minuter ? jag vet inte:P
2. Sovit i en annan säng: Ja
3. Hånglat på en bio: Ja
4. Hånglat i skogen? Ja
5. Tyckt att din kusin är het ? Alla mina kusiner är heta
6. Sovit naken: Ja
7. Kört över hastighetsgränsen ? ja
8. Målat om ditt rum ? Ja
9. Dansat framför en spegel: Every day
10. Fått hicka: Ja
11. Dumpat någon? Ja
12. Stulit pengar från en kompis: Nej
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat: Va??
14. Varit i slagsmål ? Njaäää
15. Smugit ur ditt hus: Nej
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma: Ja
17. Hånglat med en främling: Ja
18. Älskat eller saknat någon ? Ja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0