och igen

Utseende:
Hårfärg: Blondis
Ögonfärg: blå
Längd: 1, 71
Skostorlek: 38

Kärlek:
Har du en kille just nu? Aaa:)
Gillar du någon? Ja
Vem? Andreas, mina vänner, min familj
Tillåter du din kille röra vid dig? Jaa klart

Smak & Stil:
Hur ser dina trosor ut? hahahaha pass
Har du någon Bh? aa
Hur ser den ut just nu ? svart spets
Hur beskriver du en ''fjortis"? Oj, jag vill ej uttala mig
Hur beskriver du en ''plugghäst''? Duktig, lyckost plugghästar..
Har du bytt stil någon gång? inte så jätte dramatiskt men visst, lite har man
Vem är din förebild? En blandning av massa goda egenskaper hos mina nära och kära..

Bad Days:
Har du varit full? Ja, jag blir så jävla ball dåå.
har du däckat? Nej
Har du rökt? ja
Har du snusat ? ja
Har du gjort något olagligt? nä inte direkt

Ja/Nej:
Är du allergisk mot något? jaa, kiwi och mjölk
tror du på Gud? ibland
Är du vegitarian? neej muslim
Är du olydig? Jaa, jag är rätt olydig men nu är jag 19 och bestämmer själv, för det mesta:P
har du vart med om ett stort gräl? Inte vad jag kan minnas

Antingen eller:
[] mjölk / saft [ X]
[ ] ibumetin / alvedon [X]
[ X] katt / hund [ ]
[ ] Cykla / gå [ x]
[ ] öl / vin [ X]
[x] kanin / hare [ ]



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hade du inga trosor när du skrev detta? :P

2008-11-03 @ 19:26:50
Postat av: Emelie.

Kan man inte få se en bild på Andreas då, man ju nyfiken :D?

2008-11-04 @ 15:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0