la stockholmoo!

okej då har helgen+ nästan hela veckan gått så jag tänkte slänga in ett blogginlägg om mitt glamrösa liv;)
i fredags var jag holly och johanna och tittade handboll, sedan var vi hemma hos mig, åt snaks, drack vin och pratade skit. minna tittade också förbi!
lördagen bjöd på en dag i sängen, då jag kände mig lite slö i kroppen.
på kvällen var det förfest hos dexes! lyckat, därefter blev det en högljudd färd till björksäter. skoj skoj!
tack flickor!
söndagen, ja usch ja. jag har nog aldrig varit så bakfull i hela mitt liv. och om jag är så bakfull så brukar jag ligga hemma och sova typ. men ikke!
jag drog mig upp efter många om och men för att ta flyget till stockholm där jag just nu befinner mig.
för att kortfatta veckan i stockholm

- mys
- middagar
-kärlek
-tvättat(massor)
- sovit
- tv/filmer
 
och massa mer.
nu ringde älskling som är hemma snart så ska börja på maten! ikväll står det med favorit på menyn.
Kycklingfile, pommes och bearniesås o en stor sallad:D

och förresten så är jag som en hemma fru nu och är riktigt pyssligt. vem skulle tro det för ett år sen? muhahahah ;)
Emma-vuxen? ja:D

Pusspuss



(bil


Kommentarer
Postat av: pappa

Glöm inte att vi behöver resväskan den 4 mars

Kram pappa

2008-11-13 @ 20:59:32
Postat av: Tozz

Heheh de va en kulig kväll=) <3

2008-11-17 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0