godkväll!

och hej helg!
fast att min vecka kännts som en lång helg så är det faktiskt skönt med fredagkväll.
 eftersom jag ska spendera den med Andreas!
Ikväll kommer det 2 vänner till andreas hit. det blir räkor, vin och ost och kex. det är så det är tänkt iaf!

många undrar när jag kommer hem och jag vet inte faktiskt.
Men pappa, till den 4 mars så är jag förhoppningsvis hemma;)
du tror väl inte på fullaste allvar att jag gör det så lungt för dig! haha
nej nej, jag kommer snart hem och håller liv i huset.

Vet ni hur underbart det är att alltid vara världens sötaste för en som man tycker om mest i hela världen?
- Underbart!

skriver mer imorgon perhaps!

Kiss and goodbye!




- jag är sugen på en soldusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0