Sol och snö

fint väder ute! skulle bara varit lite varmare:)

dagen har väll inte varit den bästa stundvis! men tur att pernilla finns där och är så snäll <3 : ) tack.
sjukt tråkigt att allt ska bli såhär, jag tänker bar på mitt eget bästa. och i detta fallet kallar jag inte det egoism! mer trångsynt, att man inte kanse utifrån andras perspektiv och andras personliga bästa.
jaja ! orkar inte ta mer om detta nu.

längtar till mamma och pappa kommer hem! så får dom hjälpa mig ta tag i skiten.
olle är iaf hemma och väldigt söt. han ser när man behöver närher och tröst. övergo!

senare kommer älskling och de är jag så glad över!
Pernilla och patrik kanske kommmer bort och tittar film sen ! :D

nej nu ska jag städa och duscha tänkte jag !

hejdooo

image40

Kommentarer
Postat av: Pillanlillan

Finns alltid här hjärtat

2008-03-05 @ 14:36:10
URL: http://pernilla89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0