snöö!

åh deprimerande, snöar utomhus! åhh fyfan vad segt. jag som trodde att det hela gick mot ljusare tider. blä blä blä! mamma och pappa ligger i solstolarna på lanzarote, knappt avundsjuk! ska upp och hämta min mobil-->dator sladd och lägga in lite olika bilder som de skickat från utlandet och bilder som jag tagit de senaste dagarna.

ikväll ska jag laga mat åt robert och mig, vet inte vad:P sen blir det nog ett varmt bad, film, ost och kex och massa ljus! känner att jag behöver en sådan kväll. inte varit ensamma i helgen direkt heller! men det har varit lika trevligt och mysigt för det.

snö, alltså kan ej släppa det! det börjar ju lägga sig. i mars månad! nej fyfan.
någon som vill med på en sista minuten resa, imorgon?:)

usch, deprimernade. men ändå mysigt. om man inbillar sig att det är julafton imorgon, typ!

ska nog gå och diska och fixa lite nu, så stökigt det blir snabbt.
kommer knarka rengörningsmedel när jag flyttar hemmifrån, det är en sak som är säkert!

drömde att mamma och pappa skiljde sig inatt, och i soffan här hemma la redan en blondtott på 30-40 år och väntade på mamma. hon hade redan ny! usch, det hade varit det värsta som hade kunnat inträffa! fy tvi blä..

nej ska nog ner och handla lite nödvädiga saker till kylskåpet, mamma kan du göra det? nej just det, hon är ej hemma! då får man ta tag i det själv. funderar på att cykla ner, men NEJ det snöar ju!

olle är iaf sötast!

Jag älskar robert block<3

Ps, bilderna kommer snart snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0