Robert Ossian Block<3

Mannen i mitt liv<3 sitter här helt tårögd efter ett superfint blogginägg som han just skrev. (www.robertossianblock.blogg.se) älskar den mannen och han förgyller mitt liv!

Sitter nu här ensam, robert kunde ej komma ikväll! Elin har sagt att hon skulle komma och trodde hon skulle ställa upp på det. Men det ser mörkt ut:( så lär få somna gråtandes och rädd, rädd för att andas och röra mig, i mitt eget hus!
olle är iaf här, guld värt för han är ju bara sååå vacker!

Trött är jag och har inpackning kvar i mitt hår sedan gårdagen! haha,så får upp och ta en rejäl dusch nu..
imorgon är det kort dag i skolan, skönt som fan. vill åka in och handla tröjor, men något säger att jag ska spara mina pengar!

jag har mycket roligt framför mig, det är ändå riktigt skönt att ha inom sig i det mörka vintervädret(som för tillfälet brytit in)

ikväll är det if gossip girl och i huvudt på gynning, något positivt med kvällen!
sugen på fruktsallad och glass!

förresten, så är det kolsvart ute! och jag hatar det, riktigt mkt ! det kunde varit ljust till 23.00. lagom tills man ska sova! det hade gjort ensamheten mycket lättare.

Nej nu ska jag hoppa i duffen, duffa dumpen behövs alltid..

Skriver nog mer sen! bye babes <3


P.S jag saknar mamma och pappa! (kalla mig mes om ni vill, men jag älskar faktiskt mina föräldrar högst på denna jorden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0