rapppp!

Okej! tänkte lägga in lite bilder från min aktiva vecka :D

Sydde denna klänning i onsdags..



och var på blomsterkurs och detta blev resultatet:

 

i måndags var det träning inför pernillas slutprov, jag var modell!


          


I söndags var det riktigt fint väder.

   


igår var det födelsedagskalas för Kalle och Fredde:

         


orkar inte lägga in fler bilder, gör de med tiden :D
festen blev lyckad iaf :D

har också byggt på mina naglar själv, naglar är mkt snyggare än ikke naglar. ska börja odla nu!




hittade gamla bilder på mig från 05-06?

 söt va?


imorse kom Robert hem och väckte mig, skönt! flera dagar sedan vi sågs nu! <3 bii..
har tvättat bilarna invändigt idag och sovit:p nu har vi just ätit och ska titta på melodifestivalen:D

Nu ska vi bädda ner oss för kvällsmys heeela kvällen. det behövs !

har även påsklov vilket är underbart skönt!

Ha det bra. puss o kram<3 / Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0