Lyckligare än på länge!

världens underbaraste väder. (kanske inte, men känns så) helt varmt och jag känner mig hur pigg som helst. det är helt klart på väg mot ljusare tider. känner mig hur lycklig som helst. så lycklig att jag kan skriva projektarbete utan att somna. gasschh jag är glad som få idag, vilket jag inte varit på detta viset på väldigt länge!

sitter nu och tittar på alvin och gänget, sjukt söt film! när alvin o gäget sjunger "bad day" i början. sööööt :D 

ikväll blir de kanske träning, utomhus hoppas jag :D älskar vädret.

Ljusare tider, here i come!

Hejdå 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

ah eller hur, början på alvin med gänget är såå söt :) har också skrivit om de på min blogg :) allt bra annars ?

2008-03-11 @ 19:16:31
URL: http://minan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0