kalla händer

usch kallt ute! när jag körde till elin vid halv 5 för att äta var det så vårigt ute, tog på mig skinnjacka och nydsucahd i håret, kändes helrätt! men mindre rätt när jag skulle köra hem nu! kallt som tusan ju. värsta vintern!

God mat iaf! robert kom dit och åt. nu står han i duffen! <3 ska snart köra och hyra film och snacks, sen kommer pernilla och patrik. blir en himla slapp kväll vill jag lova! jag är trött.
har storstädat hela huset idag! duktig är jag, det är ju rätt kul att städa när man märker och känner resultat:D

jag haar en grymt förstående Pojkvän som jag älskar så himla mycket. med dig är allt så himla lätt! men jag har ntt en gräns. då jag känner mig otillräckbar och inte länger kan uttrycka mig i ord. så känner jag verkligen! orden känns för små för att besvikriva min kärlek till Robert. men det allra bästa och innerst inne lättaste är ju att uttrycka det med kroppsspråket. med pussar, kramar och närhet. Jag har nått gränsen. jag älskar dig robert block <3


nej nu ska vi köra och hyra film sen ska jag mysa med P P R :D och såklart Uuuuhllleee. :D


Hejdå människor!


image37 Ankmun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0