godeftermiddag världen!

  • har haft 3 månader med robert.
  • har lov
  • slappat mkt på senaste
  • är kär i robert, han är min lyckopelare i livet.
  • har fått mvg på prov
  • har varit dålig på att blogga
  • ska ha påsk i helgen



okej längesen jag skrev. efersom jag inte alls gillar min frissa, önskar att jag ej hade den frillan. men så är det väll alltid. vill ha långt hår, lugg, tjockt hår. ja allt som jag inte har!

satt nu i trisstes och tittade runder på internet och på veckorrevyn hittade jag en sida där man kan ändra frissyrerna. så dom tänkte jag ladda upp här nu o lägg gärna in tips:p

 denna var bara såå sommarfräsch, och färgen fastnade jag för


 lugg har jag funderat på, ska sätta i löshår till balen och efter det klipps nog en lugg:D


 cp bild men kolla bara hårfärgen till mina ögon. hårfärgen i sig är inte så snygg men jag gillade den som fan ändå, kanske jag ska bli brunett?

 en lite mörkare färg, gillade denna med men mittbena? ja varför inte. haha allt som heter föränring är kul


 denna hårfärgen var också fin :D ska man färga det brunt?


 hahhahaha och för att fula mig så gjorde jag om robert också. hahahhahaha!:D


snart kommer robert, han åkte imorse men saknar honom redan..


säg att det inte är något, först då kan jag andas.

nu ska jag nog kolla lite tv. gilmore girls är ju sjukt bra.

pusspuss /emma andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0