Tv kväll!

ikväll kommer jag att sitta spikad vid tvn från 20.00 och framåt. först är det ugly betty, sjukt bra! i love it. hittade bilder på betty i sitt vardagliga liv, snygg : )



image3



därefter blir det i huvudet på gynning, sjukt skön serie! har alltid gillar Carolina, hon är SKÖN!




Jag ska även iväg och titta på tapeter idag, ska måla över min fula röda vägg till att börja med sedan hoppas jag att pappa kan tapetsera väggen så fort som möjligt. kommer bli skönt med förändring!

I helgen blir det antagligen galax med Min robert, pernilla och patrik! me like:)

allt är fixat inför balen, känns skönt! klänning beställd, tid för att hämta o prova ut allt till den, limousin, migel hos hollydolly innan. allt jag behöver är min baldejt(som nog är fixat;) ), frissör och en tiara:P
det kommer bli en kväll för livet. och jag längtar som fan!

nej nu ska jag ner o laga mat, sjukt sugen på makaroner med aromat:D ihhhhh!!

saknar min R väldigt mycket, men imorgon ses vi älskling<3<3

seee ya suckers;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0