Sölvesborg!

sitter nu hemma hos min babbe i sölvesborg! han jobbar dock men hoppas att han kommer hem snart, saknar honom.
slapp dag i skolan, förutom att jag höll på att spy när övriga i klassen skulle rota, skära,kolla och upptäcka saker i lamm hjärtan. fyfan! klarar inte av sådant. kan knappt ta i en ostekt kycklingfile.
Imorgon är det historieprov som tynger mig rejält, kommer inte klara det! men ska iaf plugga med robert ikväll o se om jag blir något klokare. palla!
hungrig är jag med, så nu tycker jag min bibibiib ska komma hem!
I helgen är det kalas, servera på en fest, kanske ikea, bio o mys!

Nej nu ska jag och jag byta strumpor, mina är kalla och blöta!

Och min noja på att sätta utropstecken efter varje mening fortsätter!
 
See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0