Plugg

  • Jag är inte den bästa människan på att skriva blogg! men jag har en iallafall.
    har varit med min Bobbbeee sen i fredes. och idag när jag kom hem så var han ikke här, tomt och tråkigt:/ saknar honom. så skönt att vara med honom, det vissa kallar semester kallar jag Robert:)
    ligger nu här i min säng o ska plugga. frukstansvärt tråkigt. :/
    Mitt rum är typ klart, bara lite småfix kvar. jag är sjukt nöjd!


                              


    Ändringar som gjordes:
  • Målade över en röd vägg!
  • Tapetserade 11 m2
  • slänge ut gaderob, dator, datorbord
  • ställde in en säng extra(har nu en underbar 2.30 säng)
  • bytade kort i ramar
  • satt upp ny hyllplan


Imorgon ska jag dirkekt till min robert efter skolan!

skolan är fett tråkig och jag hatar den så himla mkt!

nej åter till pluggande, sedan väntar glass, en dusch, ugly betty och i huvudet på gynning.

Kiss and goodbye ?













Robert block  ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0