HELG!:D

ruskigt skönt med helg! helgen var planerad till att robert skulle komma idag, hade längtat såå! men ist stannar han till måndag/tisdag och så kommer han inte förrän imorgon. ska vara med tjejerna ikväll för första gången på år och dagar. haha! nej men typ, känns så! ska även upp och titta på matchen/matcherna. ett tag sedan det också. saknar såklart handbollen men jag känner att jag har så mkt annat som faller mig in på de tiderna och sjävla handboll, handboll är väll inte så kul imellanåt. saknar laget enormt iaf! :D
Imorgon är det mys och fixa rummet och så. på kvällen kommer patrik och pernilla hit på middag och dricka. trevlans. varför sätter jag utropstecken efter varje rad?! jag vet inte. haha!!!!!!!
på söndag blir det mys och kanske bio, film hemma eller film med cissi o elin. vi får se vad som faller oss in, bobbbeman<3
måste ta tag i skolan också, men det är ju sååååå tråkigt. ska bli skönt att ta studenten.
var på vattengympa igår. mysigt!
skulle springa idag men det är så himla kallt och blåsigt. får ta det i helgen ist!


nej nu ska jag gå och duscha. se ya, dont wanna be ya!


Rrrrrrr <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0