Sur busschaffis

mått kiss idag. huvudvärk, ont i käken, magen och halsen. ufffuff:/ gjorde sista provet efter denna sviniga period av prov i inlämningar. skönt! sov en stund när jag kom hem. tog sedan bussen med en jävla satmara till busschaffis. hon höll nästan på att köra över mig. böö!
älskling kom och hämtade mig i kristanstad. nu har vi nyss ätit spansk potatisomlett. har nyss öppnat min alla hjärtans dag present(1 dag i förväg för vi var nyfikna)
fick den nya paris hilton perfymen 100 ml. stor flaska! undra hur länge den räcker för en perfym nakroman;) haha.
blev väldigt glad iaf. den luktade mumsmums!;) tack älskling<3<3 du är bäst.

vad har ni fått och vad ger ni för något i alla hjärtansdag present? tell me :)


nej nu ska vi mysa ner oss. jag är ju fuuuk så robert är min personliga slav ikväll! ihhhh<3

Ha de fint! bloggar mer imorgon.

Puss o kram/EA



anledning till denna fula bild är att det var den ända första bästa jag fann på robert dator. här är min charmiga sida;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0