sömning i ögonen

trött som en stucken säl!

tränat både aerobics och vattengympa idag. + film med emelie efter det. kan ju säga att nu är jag helt plut :)
men på det imorgon igen!
styrketräning + en joggingrunda.

har bestämt att gå ner 10-20 kilo! (kan ju inte gå ner to much iomed balklänningen)
inte så jätte hungrig på att så in eller ut den. vill ha den som den är!
iaf, måste lära mig att äta normalt och få rutin på det hela.
jag äter skitlite nu vilket borde göra att jag skulle varit smal som en sticka. men tyvärr är det ju inte så det går till!
allt snacks(till en viss del) ska läggas på hyllan ett tag och träningen måste jag komma igång med.
inte en muskel på hela kroppen känns det som.


-Någon som har någon bra och smidigt bantningsmetod?


nej nu ska jag klä av mig och mysa ner mig, upp med tuppen imorgon!

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0