slut och dåligt väder

oj vilket väder det är ute! blåser ju sönder totalt. hatar sånt!
vaknade imorse och gick ut och sprang en runda. hem och solade(det är så skönt) sen åkte jag elin och cissi upp och styrke tränade ca en timme. riktit skönt. jag älskar det, man känner hur det tar och det är en underbar känsla.
direkt efter tränade jag och elin(frida rebecka och marianne var också där) då tränade vi core. det var faktiskt kul men var trött och hade ej äit! mindre kul.
nu är jag hemma, nyduschad och älsklingen är här:D

riktigt slut i kroppen. men på bordet där nere väntar Fondue med familjen och sedan lets dance på det. kan det bli bättre en fredag?:D nonono.


bye babes/ea


image27


Utgång imorgon :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0