Slapp lovdag

La kvar i sängen och kollade runder på internet när jag vaknade imorse. åt en seg frukost, seg pga min käft blivit påkörd av ett tåg. 4 STORA förkyldningsblåsor i munnen plus en finne i mungipan. ont som fan! gaaascchh..
Kollat oc med pernilla och pratat skit idag iaf:D mysigt. ska fortsätta nu ikväll.
fast ska första sola med mamma och pappa : ) skönt.
sen duscha och sedan bort till pernilla igen! popcorn(mmm,salt i mina sår) och en filt och oc. plus att det är greys anatomy ikväll med:D i love it!

Pernilla hade lagt ut denna bild på oss på bilddagboken och skrev lite kort om att vi tittat oc idag! och under var en kommentar.


Anonym skriver: 20/02-08 16:34
jävla sinnes pattar, man vill bara klämma sig in emellan och gosa... fan vad mys. jag skulle vilja sslickaera fittor så jvla mkt.


alltså vad tänker man? liksom för det första är det inte speciellt en bröst bild och vem är ute efter min o pernillas Fittor? okej många kanske:) haha nej men ärligt.
är det så man ser på en kvinna? att man vill ha deras fittor. aa tyvärr så tror jag att det är så! eller jag vet. jävla svin! önskar att jag visste vem denna anonym var men det lär jag ju inte få veta.

så till alla er anonyma där ute som inte kan stå för era åsikter!
- skit ner er!
 

för jag gillar denna bilden. man ser varken stora pattar eller något! bara 2 glada bästa vänner som roar sig.
haha!

image22


Nej snabbt och slarvigt inlägg, stressad för mkt ska hinnas med och ska sola nu.

Plikten kallar/EA


Kommentarer
Postat av: SARA

Jag hatar när folk skriver sådana grejjer, speciellt under "Anonym". De kan väl åtminstone stå för vad de tycker :/

2008-02-20 @ 18:21:40
URL: http://www.aamaziing.blogg.se
Postat av: Pillanlillan

Eller hur? Blir också så jävla arg. Hade varit jävligt kul att kolla upp IP-adressen. Men men är man så snygga och sexiga som oss så är det inte lätt ;) KÄRLEK

2008-02-20 @ 19:01:07
Postat av: Elin

Haha han är Challe-tuffing, han kan vara farlig, han visar ju sina tänder :) men han ser lite ut som en fladdermus, en SÖT sådan :)

2008-02-20 @ 23:36:26
URL: http://www.elinandersson1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0