Otrohet och ormar!

En natt denna veckan så drömde jag om ormar. jag var på en mellanstadieskola i hörby där jag skulle hålla i aktiviteter för en lågstadieklass. i ett av fotbollsmålen la där en orm som jag inte lyckades skrämma iväg, snarare den som lyckades skrämma iväg mig. iaf så hittade jag en jättestor spis och en stora gryta. jag fick till slut i ormen i grytan och elden stod i härliga lågor och ormen bara tittade på mig med smärta i hela kroppen. jag skakade av rädsla och det var verkligen skit äckligt. efter typ en halvtimme slutade elden brinna och ormen slingrade sig iväg. sjukt äckligt.
jag sa morgonen efter att den dagen då jag möter en orm, den dagen vill jag inte leva. kommer bli så sjukt rädd!


Inatt drömde jag att jag, elin, våra vänner och familjer och massa annat folk var i skogen på ett friluftscampingsgrej. vi alla hade jättetrevligt. men helt plötsligt var robert borta. jag letade över en halvtimme efter honom och till slut så såg jag på en TV att han satt och höll en annan tjej i handen. sprang in i den stugan och där satt en annan mörkhårig kille, alltså inte robert. blev lättad! hörde 2 sek senare ett skratt från en säng bakom en gaderob i samma stuga. gick dit och kollade och där la robert med en annan tjej, genomsvettiga och skrattade under täcket. ingåg direkt att de hade haft sex, och han vart otrogen mot mig. jag blev så sjukt besviken. en känsla som jag inte kan beskriva. slog till robert mitt på käften. och tjejen vevade jag med knytnäve över tänderna.
Resten är oklart. var så ledsen och förstörd. jag grät och alla hade druckit så jag kom inte därifrån. Robert skämdes men tyckte jag överreagerade!.................

Kan ej förstå hur hårt otrohet måste ta på en annan person! har sett en del otrohet men bara tyckt det var allmänt svinigt. men inte såhär svinigt, det är ju verkligen som att knäcka en annan person för att sedan försöka limma ihop det!
har mått helt dåligt hela dagen pga denna drömmen. hoppas aldrig att det händer mig.
Smsade med robert innan och jag vet att han aldrig kommer göra något sånt mot mig, men tanken finns ju ändå där.



nej nog om mina sorliga drömmar. sitter nu och pluggar som en jude. sjukt tråkigt! har mensvärk som aldrig förr och just i såna här stunder så önskar jag att jag var en stor muskellös man utan dessa problem..

skolan för tillfället suger. riktigt hårt! take me away...
bara 2 dagar kvar i skolan iaf. vilket är väldigt skönt. sen är det lov! <3<3 jaaa..

alla hjärtans dag på torsdag. aldrig firat det. tror inte det blir så jätte speicellt detta året heller. eller jo, kommer ju vara med min underbara prins men det är jag ju alltid så :) <3 får se. spännande iaf !
älskling kanske kommer hem tidigare från jobb än väntat, alltså redan ikväll! och då kommer han kanske hit. skriver mitt sista prov innan lovet imorgon. så åker nog till älskling då ist.
en hel veckas lov framför mig. skönt som tusan!
och på lördag ska jag och älskling på Spa, som jag fick av han i julklapp. ska bli riktigt skönt faktiskt.

                              

Olle ligger här bredvid mig och myser, han är så söt:D

Nej nu ska jag plugga vidare. see ya later aligator! <3<3


Kommentarer
Postat av: Jessie

Så söta ni är :)Hoppas att allt är bra med dig :)

2008-02-19 @ 18:41:36
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0