jag är duktig

jag är rätt duktig ;) har nyss städat hela robert lägenhet. dammat, torkat av ALLT, dammsugat, våttorkat alla golven, rensat ut skit, vädrat hela lägenheten osv. i 3 timmar:P säg att jag är duktig.
nu är han till slut hemma iaf det lilla sunket;)
ska nu köra iväg med skräp, handla, lämna saker och så.
sen ska vi hem och ta en välförtjänt dusch! är sugen på att gå en runda och sätta sig på ett mysigt ställe och äta glass:)


ikväll är det mys och lets dance! me like:)

tänkte på det innan, vem i hela världen kan tycka om att alltid vara ensam? ibland, visst! men alltid, aldrig:(

nu ska vi köra. puss och knull hjärtegull


Kommentarer
Postat av: jd

haha jag är fan impad emma andersson :D

2008-02-15 @ 17:03:05
Postat av: Pillan

Grymt bra jobbat Emma :D

2008-02-15 @ 20:05:32
URL: http://pernilla89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0