helgen som gått

Trevlig lässtund elin(som frågade snällt om jag inte skulle uttdatera min blogg);) haha!

Iallfall,
myskväll i fredes! var heeelt slut efter mina 3 träningspass och founduen med familjen. åt lite glass och tittade på lets dance.
somnade väldigt tidigt med älskling vid min sida. finns inget tryggare!
vaknade hyffsat sent i lördes. la o slappade i sängen, solade, åt och sedan gjorde jag mig iordning inför kvällen.
blev förfest hos holly och sedan stensson. väldigt trevligt faktiskt! träffades mycket folk som man inte sett på jättelänge.
bilder kommer senare,för min kamera är hos holly!

idag har jag och hjärtat myst, legat i varandras armar och tittat film och myst. skönt som fan! han åkte dock hem redan klockan 6 ikväll.
träfffas antagligen inte förrän på fredag :/ och det tynger mig något fruktansvärt. och tanken för mig helt tårögd. Min robert är beroendeframkallade, det är sjukt men så är det! + att när jag är med honom är då jag mår som bäst.
han är mitt liv <3

ikväll blir det nog beck och att bädda ner sig i sängen, ensam och nere!
deppad över att robert inte är här och över att skolan börjar imorgon.

skolan är det värsta jag vet, vantrivs där och vill inte gå dit! usch.


på fredag åker mamma och pappa till lansarote?! och det är verkligen skittråkigt. Alla tänker "oh ett stort hus för sig själv och festa hela tiden"
så ser inte jag på det. jag hatar ensamheten och mer än något annat mörkret!
om inte robert kommer vara här så kommer jag antagligne vara själv. och kan inte åka någonstans heller för Måste passa min Olle, och det gör jag mer än gärna!
ja iaf, det är ju skönt för mamma och pappa!
minns hur jag grät mig till sömns de sista dagarna förra året då de åkte iväg en vecka!

Nej nu har jag inget mer att skiva för stunden.

Hejdå!/emma



430991-2

Kommentarer
Postat av: Pillanlillan

Men snäckan lilla. Om du känner dig ensam och blir mörkrädd så är det bara att ringa. Lovar att skydda dig ;) hehe

2008-02-24 @ 21:28:16
URL: http://pernilla89.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0