Hahahahha fett kul!

God eftermiddag alla kakmonster :)

igårkväll sov olle och ena sidan om mig och robert vid andra sidan. samtidigt som jag tittade på pretty women. en film som kan ses 10000000 gånger om:)
iaf så säger robert:
"akta dig för bläckfisken"
och jag lite förvånat trodde jag hörde i sömne(fast jag inte sov) och frågade vad han sa!
fick då som svar:
"bläckfisken, akta dig"
började skratta. och då säger robert:
"vi kan ju hämta Olle så kan han ta den"

skrattade så hela sängen skakade och skakade robert för att berätta det. och han började också asgarva!
och idag minns han såklart ingenting. hahahahahha! ändå det roligaste hittils. bläckfiskar? vad drömmer man då om liksom? hahahhahahah

Nu är robert på väg hit. IGEN!:) så det blev ändå 7 nätter tillsammans. i love it!
ska städa huset nu också som mamma bett mig om. sedan blir det nog en promenad för att få lite frisk luft!

Puss på er


Jag älskar Robert Block och allt som har med honom att göra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0