första lovdagen!

Huuuuur skönt som helst! lov är ju alltid välkommet. men inte som när man var liten. då var det lov för att man skulle hinna med så mycket saker som möjligt. turneringar, vänner, bada, shoppa, in hit och dit, städa osv.
nu ser jag det mest som en vecka då man slipper skolan och då man kan ladda upp och ha en lång lång helg! : )
sova länge, ut och gå, plugga lite, kolla filmer och tv, umgås med vänner och pojkvän! aa bara en slapp vecka helt enkelt.

helgen har varit hur bra som helst, myst med älskling, extremt mkt mysigt slapp! fredes efter jag städar slängde vi massa skit, duschade, mös och tände ljus framför tvn. lets dance och filmer och väldigt slappt!
lördes var de spa och sen sov vi och mös hela kvällen med melodifestivalen och filmer. igår var det slappt igen. middag hos roberts mamma! och sen körde vi hem till hörby där vi tittade tv, robert fixade med datorn medans jag sov. kollade på singing bee och wallander! somnade ganska snabbt igårkväll.

idag jobbar robert, passar mig perfekt för då kan jag sova hur länge jag vill(idag till halv 1) sen har jag ätit frukost, myst med olle, duschat och så.

nu ligger jag här nyduschad.

ska till elin och cissi och äta lunch sen när hjärtat behagar att komma hem!
ikväll ska jag antaglingen träffa Linn, sjukt längesen!:/ och sjuuukt tråkigt.

ikväll är det anna pihl, imorgon gossip girl och i huvudet på gynning, onsdag greys anatomy och torsdag fråga olle och playboy girls! :) älska dessa tv program.

men saknar what about brian och desperate housewifes. :/

nej nu ska jag gå och klä om och platta håret och så innan robertooo kommer hem! då blir det mys.

puss på er alla!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0