falskhet

okej lång skoldag, aldrig kul!
nere är jagockså, allt känns suge tråkigt för tillfället, verkligen!

På tal om falskhet.
vilken människa pallar att vara falsk rakt igenom hela sitt liv? falskt beteende, skitsnack, hata personer när de inte är där oh när de kommer så låttsas vara deras bästa vän. det äcklar mig mer och mer och nu har jag fått nog!
och en dag ska du fan få veta det!
Bläää för falskhet!
okej, jag är inte guds bästa barn och visst, jag kan vara falsk, men jag försöker att få bort det helt.
Liksom, om jag inte tycker om en person så springer jag heller inte och slickar denna perosnens röv!
usch nej nu är jag bara irriterad!

Trött är jag också och ont i huvudet har jag. allt jag vill nu är att sova så det tänker jag fan göra!


robert, kom hem, jag behöver dig innan jag deppar sönder!<3

och detta jävla pissvädret? vem gynnar de? INGEN FÖR JÄVELEN!


Dessutom suger skolan röööövv! jag hatar att gå dit, jag hatar allt som finns där och ljusglimtarna där är fan ine stora!


Godnatt!

image15
har ungefär såhär mycket ork just nu!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag känner igen mig för tillfället hjärtat!

2008-02-27 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0