det blåser sönder huset

satan vad det blåser ute! helt skadat. rutor och allt bara skakar. hatar det! man vet aldrig vart det leder ..

dagen har varit LITE bättre än gårdagen. sovit jättelänge när jag kom hem! slutade redan 12 så var hemma vid 1. sedan åkte jag och mamma och storhandlade, eftersom lilla jag ska klara mig själv i 1 vecka från och med fredag! massa mat blev det!
ska lära mig starta diskmaskinen och tvättmaskinen imorgon:P hahha gud vad jag är huslig(eller inte)

Nu ikväll ska jag kolla på mitt gamla lag när de spelar match. alltid lika mysigt att vara där uppe! det har ju trosts allt varit mitt andra hem i typ 10 år innan! ett tag sedan jag var där nu.

Mitt hår ser ut som fan. otvättat, blåsigt och sovfrilla! ingen bra kombination.

saknar min robert älskling mkt. men i helgen blir det wraphouse och ps.i love you på bio! ( kanske lite shopping innan och om jag får bestämma)

önskar bara att jag hade typ 5000 kr mer! måste ha skinn jacka(högsta piotering), vårjacka och SKOR! gasschh.. får gå på strumpor och bar överkropp, total strejka tills jag får pengar av någon! jaaattthhha:)

nej nu ska jag duffa dumpen, ska bli jääävligt skönt!

seee ya suckers...


image29

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan komma ner och skriva lappar på dina tvätthögar som förra året :)

2008-02-27 @ 21:45:53
URL: http://www.elinandersson1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0