Älskling!

krasslig idag igen. ont i huvudet, varför!? vaknade iaf upp med älskling imorse. alltid lika underbart<3 somnade upp när han stack till jobb och vaknade vid 11. nyss gjort mig klar för att åka in till kristnastad och möta upp emelie och käka lunch. glömde mitt presentkort till spaaet till lördag så emelie har även det med sig.
springer nu runt här o pillar och städar lite efter mig stökiga pojkvän :)
solen lyser ute, jättevarmt i lägenheten nu. ska snart bege mig ner mot tåget som går 13.52. jag är hungrig så detta passar perfekt!
Ikväll ska jag och  älskling äta mat(som var hemlig) resten tror jag att jag listat ut. tända ljus framför brasan! mysmysmys:)

har den nya perfymen på mig som jag fick av Robert. jag gillar den som fan : )

kommer hem vid 4 och då ska jag och älskling duscha och fira alla hjärtans dag <3

såg förresten inspelning sen igår av top model 9. vilka divor:) jag tycker det är ballt att de är så starka och sjävlsäkra. men vissa av dom tror ju att dom är så självsäkra men innerst inne är de så sårbara och rädda!

Jag känner att jag levt ett ganska "tråkigt" liv. har inte varit med om några dramatiska saker! skönt faktiskt. har niog haft världens bästa uppväxt-. med världens bästa familj som jag älskar över allt annat. jag har haft allt plus lite till om man tänker efter.

Nej nu ska jag städa det sista och sen gå ner till bussen. för varmt med vinterjacka? har iaf inte annat med mig.
vill ha en skinnjacka just nu! det hade gjort mitt liv komplett(men hallå emma, en skinnjacka) haha jo men faktiskt.
skriver senare. Se ya! / e a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0