2 månader

Idag har jag och älskling 2 månadet:) ihhh!<3
vaknade imorse kl 8. gick ut i vardagrummet, solen sken och det kändes som en sån där typisk sommardagsmorgonm då man ska upp och åka till stranden. i love it! känslan gjorde mig genast mkt piggare. åt frukost! och sedan körde vi ut till Spa! och där vi fick våra efterlängtade vita rockar och tofflor:)
började med en ljus och arom terapi. där man la på sant, med dofter och muusik. eftersom man la på sand(som skulle vara 38 grader) i bara trosor. och då frös jag såklart! inte mkt njutning alls.
Fortsatte med body scrub med dusch, det var skönt!
sedan åt jag och älskling juice med fruktfat och bastade, fast jag tyckte det var för varmt!
avslutade det hela med 55 minuters helkroppsmassage med fotinpackning. hur skönt som helst!
när vi kom hem var vi så tröttta så båda somnade i sängen i ca 2½ timme. behövligt!
nu ska vi äta mat från steakhouse, debut på det! ahhhh gott:D:D

nu är jag "snorhungrig" så ska jag äta!

bye bye dudes.

bilder från idag:

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0