Hej bloggen

de är inte många, men när de väl kommer så är de oftast uppskattade, aa mina blogginlägg såklart:)

ska skärpa mig! lovar...

jul och nyår närmar sig. mysigt!
några jobbdagar kvar nu, sedan blir det julfirande, det är ju alltid mysigt! julklappar, god mat, familjen osv.
direkt efter jul åker jag upp till min Älskling, för att mysa massor och fira nyår.
kommer även försöka hinna med att leta jobb i stockholmo, och hoppas att de behöver mig:)

tittade nyss på film med mamma, måste säga att varje gång jag tittar på Eva Longoria så tar jag över hennes personlighet. jag blir typ sådär coolt kaxig:) värst är det när jag tittat så mkt på desperate housewives.
hon är cool, thats it!

Förutom att jag är kär på heltid, jobbar periodvis så är jag även kass på att blogga!
mitt år, 2009 händer det en del stora förändringar i mitt liv antagligen och då måste jag ju blogga, så en dag, när jag orkar o känner mig redo så kommer jag att börja blogga om mitt liv, men just nu, så är det inte så mkt att b
logga om.
jobbigt att logga in på blogg,se för att trycka och klicka o ha sig o skriva att man gjort ingneting o att man saknar sin pojkvän. nej jag har varken tid lust eller ork till det:)

förövrig så ska jag till Lund imorgon med Mamms, och elin hoppas jag för att handla julklappar! det ska bli kul för en gångs skull:)

har nyss typ försöka strypa min mobil av aggresivition, jag har trott att det är fel på mig,
men dessa jälva sony ericsson, SUGER! min mobil just nu är ren katastrof, hade det inte varit för att jag är i stort behov av min telefon så hade jag spolat ner den i toalettstolen. gassscchhh, PANIK!

Nej nu går resten av min vakna tid åt till att prata med min nattuggla till pojkvän.


Pussis<3


J A G  Ä L S K A R  M I N  A N D R E A S   <3

      

Kommentarer
Postat av: A

TACK FÖR ATT DU FINNS I MITT LIV ÄLSKLING<3

2008-12-16 @ 00:48:07
Postat av: A¨

2008-12-19 @ 01:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0