Desperate housewives!

Nu är jag måndag, hur roliga är måndagar egentligen?
åkte upp till stockholm i onsdags o är kvar här ännu. jag trivs!
dagarna har bestått av desperatehousewives säsong 1 i massor, försöka få upp allt i lägenheten, städat, myst, varit ute i stockholm, umgåtts, filmer, tv och ikea : )

vet inte riktigt vad jag ska skriva om..

ikväll blir det kanske bio. annars hemmakväll! det är mys det med.

Sitter nu och väntar på att Andreas ska komma hem, har nyss städat. här såg ut som fan!
lördagens middag stod kvar på bordet(
haha, jag skojar mamma och elin)

vet inte hur länge jag stannar denna gången. men får passa på nu, för från och med nästa vecka så blir det nog lite mindre tid. jobb och saker händer så!

tänkte uppdatera med en bild på mig sen i fredags på fridays!..





nej ju ska jag nog passa på att se ett program av desperate:p

Jag saknar Emelie Svensson <3


Kommentarer
Postat av: emelie

och jag saknar emma andersson <3

2008-12-12 @ 07:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0