Tröttis Emma!

lagom trött! tråkigt att man skall jobba halv 8 imorgon, men skönt att sluta i tid. imorgon tänkte jag laga tacos och sen är kvällen oklar, men något händer iaf.. ;)

Börjar få smått panik nu, vad ska jag göra till hösten? 5 dagar kvar på jobbet. vad ska jag göra sen? leva på en månadslön i ett år? hahah nej nej det kommer aldrig gå:P och jag kommer bli sjukt rastlös. så nej! måste kommq på vad jag vill göra.
Makeuputbildning är så satans dyrt ju.(någon rik man som vill sponsra?) och efter det vill jag nog åka till stockholm och jobba med makeup och sedan starta eget någon stans. fan vad kul det skulle varit! men det är sen, mycket längre fram i tiden..

har egentligen inte så mycket att skriva idag, mest tom och trött:P
fasar lite för helgen så jag har alldeles för mycket att göra. men sen kan jag ju sova en hel vecka om jag så vill:P kanske hoppar något i helgen och bara myser med dig ist;) 

Imorgon tänkte jag festa till det genom att ha ett bildinlägg då jag fotograferar allt som jag gör under dagen och sen som ett bildspel redovisar vad jag gjort under dagen:D spännande va?


nee nu ska jag sova, Natti gullungar<3



 såhär sexig var jag idag när jag gick till Spettan:D


 och såhär:D


 och såhär söt var jag på jobb ikväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0