Tom tommare tommast!

Jaha, det var för bra för att vara sant!
jag mådde bra och allt kändes som det föll på plats. så händer detta? varför händer det mig?
jag är rädd, skakar, gråter och känner en stor skamm över situationen!
jag vänder och vrider på allt men jag hade inte kunnat göra det annorlunda. jag hade inte en chans!
Jag är glad att jag och johanna mår bra för det skuille kunna ha gått riktigt illa...
Hur skulle jag kunna förlåta mig själv om.....
Usch, jag vill inte ens tänka tanken!
jag mår konstigt.. vet inte om det är normalt att i sånna här situationer känna att man lika bra kunde dött för att slippa efterchocken och allt som händer nu efteråt för det känns verkligen skit!
Men som sagt så mår jag bra, bara lite ont i nacken men det blir väl så av smällen...

Men varför tvärnitar man på en motorväg från 90 km ner till stillastående. kan ej förstår det! när man har en lång bilkö efter sig.

Nej nu ska jag göra något annat, var bara tvungen att skriva av mig lite!

Puss/Emma





(bilen har inget med mig att göra)


Kommentarer
Postat av: Josie

Usch sånt här får en att rysa. Skönt att allting gick bra iallfall.

<3

2008-08-26 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0