Tja!

Elin kom och hämtade mig innan, vi handlade nötter och lite sånt. sen bjöd jag henne på mat. jag tog en sallad och hon kebabtallrik:) snäll jag är då. haha!
sen kom mamma upp till elin så gick vi en runda. sen körde jag hem till Pernilla.
 kom nýss hem :D så skönt att träffa henne, min bästa vän. vi träffades varje dag i massa år, men nu är det över typ.
känner mig iaf full av energi just nu, för hon ger mig energi. skönt att prata av sig med någon som förstår! måste ses snart igen snäckis<3


nu är jag väl mest trött, konstigt nog.
ska kanske in till lund imorgon och träffa toss:) om min mage är bättre och så vill säga.


har förresten planer på att köpa en riktigt bra kamera där jag kan fotografera finare bilder på mer detaljer, kan vara bra till framtiden:P


Puss på er alla! natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0