ont i magen!

nu har jag ont i magen:D och ska gå till Pär i hagen. haha!!
blev en mysig dag på nova, med pernilla:) åt på Wok kitchen.. mumsii mumsii!
blev lite shopping med såklart. följande kom med hem:

2 st kjol/klänningar från Indiska..
2 tjocka myströjor från carlings..
en partybubbla med paljetter från VM..
vitt linne och underkläder från Gina...
tröja+öronhänge från hm..

nöjd:)

kvällen vet jag icke vad den bjuder på, känner mig dock ganska trött och har så sjukt ont i ryggen. funderar på att lägga in alla kläder på sängen och sedan vika ihop allt och sortera det!! hade varit skönt att få det gjort, men får se hur jag gör med den saken:P mycket snack, lite verkstad som man säger.

så nu blir det nog att hoppa i myskläderna och bädda ner sig!! någon frivillig till att massera min svank?? sjukt ont.. :(


skriver mer sen! puss<3



(fredagens outfit)


(dagens neutrala mysutseende)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0