Nähä ni, nu jävlar!

nu ska jag ta tag i mitt liv! för för tillfället är det inte mycket till liv. för det första så gör jag inte alldeles för mycket på mina dagar. Eller jo, har blivit en del shopping. men nu börjar jag få ånest. då jag inte ens använder alla kläder jag köper!!
istället för att bränna alla pengar på kläder så tänkte jag göra lite bra inköp.

har då tänkt mig att köra till ikea och handla lite praktiska sånna-som-jag-nu-inte-hittar-ord-på-vad-det-heter. lägger in en bild för just nu står det stilla i mitt huvud:)
iaf har jag 2 gaderober fulla med kläder. och en stor 3 sitsig soffa fullt med kläder, ett högt berg. och inte nog med det, det står väskor och kassar med kläder överallt och mitt golv är fullt med kläder och likaså trillar kläderna av i hallen på golvet. det känns illa då jag inte har koll på vad jag har för kläder ens.
Nu imorgon när elin flyttar så får jag ju tillbaka hennes rum så att jag har 2 rum igen. Perfekt för min del:)
då har jag ett rum med säng, datorn, tv och så. sen kan jag ha ett helt rum med kläder! love it
love it love it..
men när ska jag ta tag i detta? Att börja idag vore ett ypperligt tillfälle att sortera alla kläder.
                                                                                                                                   



Sen hade jag tänkt handla en sån träningsmaskin, sån med 2 stavar som man håller i och 2 plattor som man står på så blir det typ som när man åker skidor. ja gud vag jag är bra på att förklara! detta hade passat mig bra att ha i ett av mina rum eller någon annan stans i huset. då jag är så otroligt dålig på att åka iväg och träna. så kan jag bara ställa mig på denna smarta uppfinning precis som jag är. utan att ens behöva fixa hår eller kläder. Tummen upp!!




för övrigt är mitt liv rörigt just nu. dagarna går fort och jag inser mer och mer att hösten börjar komma. och jag vägrar att ligga hemma och göra absolut ingenting när hösten kommer. jag vill resa, göra något nytt och spännande. Men jag vågar inte. några tips?


Nej nu skall jag vila en liten stund sen börjar nog stäningen här hemma.

Puss på er alla....


Kommentarer
Postat av: Elin

Vuxenpoäng till Emma Andersson :)

2008-08-13 @ 13:01:54
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0