mysigt..

var på jobbet lite i 7 imorse. körde runt i regn hela dagen, med andra ord så var jag blöt hela dagen. speciellt om fötterna. kom hem 10 över 5 och var på 45års fest kl 6. med andra ord så är jag helt slut nu:) men vafan gör det...

tänker på min Makeup and hair stylist utbildning hela tiden. det känns så rätt:D tänk att jag såfall flyttar till stockholm, utan mammi, pappi, Elit och dulllan :( sorligt. men vafan!

nu ska jag nog mest bara sova, ont i magen och ska upp om sex och en halv timme. nästa vecka blir nog min blogg roligare. :P en jobbhelg så är man inte mycket till människa efter 27 timmars jobb. det blir en del, goa pengar:P


Godnatt Snuttepluttar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0