helg helg älskade helg =)

äntligen helg.. hade lite på jobb idag. snabbade på mitt inköp. och körd även in om fiket och handlade kakor till ett par. de blev så glada:) jag gjorde deras dag och de gjorde min. så kul att göra människor glada för en sån liten sak. fick iaf kakor av dom och de var så tacksamma. de har alltid tyckt så bra om mig o berättar hur mycket bättre jag är än de andra osv! de andra som jobbar får knappt ställa skorna på deras dörrmatta. så det är skönt, mig har de aldrig varit otrevlig mot!!

ska iaf hoppa in i duschen nu, göra mig halvsnygg o sen kommer rebecca och hämtar mig. ska bli trevligt ikväll:D


Nej nu ska jag ta tag i detta, annars blir det stressigt, som vanligt:)

hörs imorgon! Puss snuttt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0