Hej trötta ögon!

så nu är jag hemma, och nerbäddad i min egna säng. den bästa såklart:) gick hem från jobbet ikväll,

det var jättemörkt, regnade lite och jag gick i en stor regnjacka, mjukis och försökte se så kaxig och

manlig ut som helst.
detta för att slippa bilar. efter krocken så mår jag dåligt i trafiken. jag känner mig rädd för att

åka bil, inte lika mycket i andras bilar men just i vår. det påminner om krocken på något sätt!
så jag valde att gå hem, och för alla er som vet hur rädd jag är för mörkret. så skrämmer faktiskt

bilar mig mer just nu.. får väl bita i det sura äpplet och försöka göra mig av med denna rädsla.

kanske måste köra lite själv med för att få tillbaka kärleken till körningen och framför allt så att

jag kan ta mig fram.

något som jag börjat prioitera väldigt högt är ärlighet och det är något jag själv jobbar mycket med.

jag är dagligen med om folk som inte är ärliga känns det som. på senaste har det blivit mer. är det

något man tycker, tänker, känner eller så så säg det ist för att slingra sig ut, det gör så ont när

sanningen väl kommer fram efter ett tag. speciellt när man själv får trycka fram det. visst för

sanningen sjukt ont och kan göra en förbannat ledsen MEN det är fan så mycket bättre.
jag lovar mig själv gång efter gång att aldrig mer, ensam är stark. ändå sätter jag mig i fällan

igen..
ärlighet är en svår sak tyvärr, men det borde vara något som alla människor verkligen kämpar med.
Ärlighet för mig är mycket värt...


har som sagt jobbat hela kvällen, vilket gjorde mig ledsen. ville så gärna se matchen mellan mina

flickor och åhus. så jävla typsikt att man alltid ska jobba när det händer något roligt. jaja! så är

det :/



jag har också kommit fram till att närhet för mig är så jävla viktigt. jag älskar närhet, jag älskar

kramar o pussar och jag älskar att känna närhet av någon annan på alla sätt! detta kan få mig att

verka "på" eller "kär efter första ögonkastet" men så är det verkligen inte. Men närhet är något alla

borde få en daglig dos av och absout inget man ska vara rädd för!



vad händer i helgen då? hade planerat att förfesta här och sen dra ut på lördag men ingen kan. Alla

skulle på sina egna håll. typiskt!
eftersom jag hatar att vara ensam hemma så vet jag inte vad jag ska göra.
Kanske åker med mamma och pappa till en stuga i åhus.
Hur skönt skulle det inte varit att packat med varma drycker, filtar och täcken, mysskor, löparskor,

tjocka tröjor, mjukisdressar, ansiktsmasker, fotvårdssaker osv.
och bara njuta av långa promenader, löpning i skogen, sitta och läsa en bra bok i en mysig fåtölj och

knapra på nötter och te, rå om sig själv med fotbad och facemask, elda i stugan så det är riktigt

värme. i detta vädret skulle det varit en perfekt helg för mig!
det skulle jag behöva efter denna helvetes veckan, många dåligt beskred och svek. svek som gör så ont

för stunder, speciellt när det är personer man ej känner så bra men tycker bra om och som ljuger för

en.


För övrig så ska jag sova nu, ska upp tidigt imorgon. funderar på att gå till jobbet! men jag och

morgonen, det är ju som hund och katt.. haha!



fick ett tråkigt besked ikväll. R.I.P Roggan - det fanns inget ont i dig. hoppas att du har det bra

där du är nu. Tänker på dig!


Nu ska jag nana. puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0