fredag, underbara helg!

cyklade hem i pirattröja och vädret är helt underbart. jag däremot är mindre underbar. sliten, trött och i behov av en dusch.
sjukt sjukt sjukt trött efter denna hemska vecka. ja denna veckan har verkligen varit skit, skit, skit! från början tills nu.
nu vill jag se en vändning, jag vill faktiskt ha en bra lagom mys helg nu.. och det hoppas jag att världen unnar mig..

när jag cyklade hem och solen lös så mysigt över mig så luktade det även grillat. det är en fin känsla, nygrillat o solsken! mm yammi, love it!

och väärsta pinsamma grejen hände innan. lagom trött o skrattsjuk när jag slutade idag.. gick til cykelen. så sitter en typ fast i cykelstället. jag står där och sliter i cykelen som ett barn sliten i en bångstyrig häst eller något. på någon vänster får jag loss den, tappar balansen och trillar över hela jävla cykelen. får ett skratt anfall, och kan alltså inte ta mig upp pga det. tar mig i kragen och reser mig upp. lagom pinsamt! bara en som såg det som tur var och den tanten kan ju inte trott jag var nykter. varför händer alltid sånt här mig? hahah.


ikväll blir det myskväll med sis, behövligt! men först ska jag sova ett tag nu.. hur skönt ska inte det blir? och tur att jag inte väntat på det hela dagen!

känner mig trist, grå, nedstämmd, ledsen och besviken..

Varför gjorde du såhär? allt verkade så bra, tråkigt att man inte tar chansen eller är ärligt. fel signaler? fel sätt? fel över huvudtaget skulle jag vilja säga.

Nej nu ska Puman sova! KYSSSSS<3



  
mös lite med Olle på trappan innan när jag kom hem, min man:D

 

ligger här nerbäddad i morgonrock nu, trött efter denna veckan och kommer somna på 2 sek. detta har jag väntat på hela dagen! BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0