ett stort frågetecken!!

Känner du att du aldrig räcker till?
känner du att du aldrig gör något bra av ditt liv?
Känner du  att alla andra gör allt så mycket bättre än dig?
Känner du att du trampar på samma ställe och aldrig kommer vidare?
Känner du att allt du säger och allt du gör är fel?
Känner du hur mycket du gått miste om?
Känner du ångest?
Känner du svek?
Känner du att du mist personer som stått dig väldigt nära, som du alltid trodde skulle finnas där?
Känner du hur mycket som lockar i världen men att du inte vågar?
Känner du daglig rädsla?
Är du rädd att mista någon som hela din värld är uppbyggd på?
Undrar du hur framtiden ser ut?
Undrar du hur ditt liv hade sett ut om du haft framtidsdrömmar tidigare i ditt liv?


För ett tag sedan kom jag på att jag ville bli Läkare. hur spännande, roligt och anorluna hade inte det varit? grejen är att nu är det försent.
Hur kan mitt liv sett ut om jag hade kommit på detta på högstadiet?
hade jag klarat det? hade det gått? hade möjligheten funnits?

Nu har jag ju iaf bestämmt mig för makeup-hair artist! det känns helträtt för tillfället...
och jag kan se mig som Makeup-hair artist, jag kan se mig med tjusiga kläder och ett liv i stockholm i några år. jag kan se mig själv och jag kan se mig själv trivas och känna att jag gör något bra.

Mycket prat om framtiden. kan bero på att på måndag är jag arbetslös och min motiation innan var lite sådär, kände inte direkt att jag hade något att göra, varför skulle jag ens anstränga mig?

nu ska jag iväg och handla, sen blir det duschen, jobba, till pernilla, hem och sova:) fullt upp idag. men vad ska man ha på sig ikväll? haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0