körtelfeber+inga mjölkprodukter

har antagligen körtelfeber, vilket jag inte hoppas på men får reda på det i veckan.

har massa gifter i hela kroppen(kommer gå på avgiftning, antagligne i veckan o framåt), har belastning på njurar och lever, dåligt näringsupptag, och får inte äta mjölkprodukter, pasta och bröd. fruktansvärt!
som att ta bort gräset för en kossa på sommaren. typ!
jaja jag får väll överleva och göra det bästa av situationen.
skönt att veta vad det är för fel på mig iaf och att man kan ta medecinkurer för det.

var på nova igår med baby, handlade 3 klänningar, maskara och puder. hittade ju inte vad jag ville ha riktigt men så är det alltid när man har pengar.

nu ska jag och Robbe mc flobbe titta på 27 dresses. finally, väntat sedan i torsdes. nu är det dags!

puss hej gullefjuns!

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0