Hej sjukling

Nu har jag legat sjuk sedan i fredags. men nu mår jag lite bättre : ) skönt!

student och bal är nära och jag är så tacksam och förväntansfull att jag ska få uppleva det, fucking goood:D

har haft den bästa uppväxten som man kan tänka sig och allt har varit helt underbart.
MEN, efter det ska jag stå på mina egna ben. och jag vet inte om jag är redo för det eller vill det! det suger. : (
finns såklart bara positivt med att slippa skolan, men att sen börja jobba. varför finns det inget sånt mellan stadie där man får pengar, men får testa på saker och ändå kan välja över att vara barn eller vuxen. sjukt jobbigt läge!
känns som att jag inte kan någonting och inte är redo för minsta lilla jobb.
men jag har ju inte så höga tankar om mig själv så det gäller att stå på sig och börja tro på sig själv nu! känner att det är verkligen tid. har många vänner som man heller inte ser är mogna för livet där ute, men även många som är det.
så jag är ju inte ensam iaf!

ska glo en film nu och äta lite glass och bli superfrisk.

byebye sugarpai

och förresten ska jag och robert på bio i helgen, vilket vi ser fram emot :D

Pusspuss/EA

image67 
hahaha jag var tvungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0