Emma is back in the house!

Oj oj oj, minns ni mig?:)
kommer inte ens ihåg vad jag skrev sist och hur mkt ni missat i mitt liv.

trivs så bra på jobbet, har börjat jobba med 1-2,5 åringar ist för 2.5-5 åringar. trivs jättebra med min supergulliga kollega mikaela.. Kan det bli bättre?

jag har hunnit fylla 20 år, och dessutom behövde jag inte visa legg på system bolgaet på min självaste 20 årsdag. haha!

har fått supermysigt i lägenheten nu, det hade vi innan med men nu är det mer färg o mys :)

hmm, vad vill ni få som läser min blogg veta o vad jag ska skriva om?

tänkte börja göra små inlägg om dagen så man slipper tröttna. jag gör helt enkelt ett nytt försök:)

jag saknar min familj <3 ni är allt..

Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: tuzz

<333

2009-09-15 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0